Få styr på firmaet med EasyCatalog

organisering

Har du hørt om EasyCatalog? Det er et rigtig smart program, som du kan benytte i din virksomhed, hvis du gerne vil have mere styr på tingene og have større organisation i firmaet.

Læs mere om EasyCatalog her, hvordan du anskaffer det, samt andre metoder hvormed du kan rette op på dit firma.

Bedre organisation kræver et organiseret system

Man kan ikke få styr på ens firma medmindre man får styr på organisationen i et firma – og det kræver som regel at man anskaffer sig et ordentligt system, som man kan støtte sig op af.

EasyCatalog er netop sådan et system, som kan hjælpe dig med at holde styr på den interne viden i dit firma, fordeling af arbejdsopgaver og meget mere. Få EasyCatalog integration med Encodes Software

Med EasyCatalog kan du hurtigt få rettet op på dit firma, fordi du får alt den nødvendige viden for at kunne lave arbejdet i dit firma samlet ét sted. Det har den store fordel, at arbejderne altid ved, hvor det er de skal lede for at finde frem til den rette information.

Det kan dog godt tage lidt tid før dine arbejdere faldet ind i rytmen med at bruge dette smarte nye system. Måske det ville være en god ide at sørge for at alle får et grundkursus i hvordan de egentlig bruger EasyCatalog?

organisering
organisering

Sørg for at alle arbejdere ved hvordan de bruger systemet

Uanset om det er et system fra EasyCatalog eller et helt andet et, du vælger at benytte i dit firma, så er det vigtigt at alle dine arbejdere har en grundig forståelse af, hvordan de rent faktisk skal bruge systemet.

Hvis medarbejderne ikke ved, hvordan de skal bruge det, er det tvivlsomt, at det vil blive særlig succesfuldt. En manglende forståelse for, hvordan systemet egentlig fungerer kan faktisk gøre mere skade end gavn. Det kan ende med, at dine arbejdere bruger dyrebare tid på at lede efter den information, som de har brug for. Eller måske kommer de endda til at bruge systemet helt forkert, hvilket kan skabe forvirringer for andre arbejdere, som bruger systemet korrekt?

Når du først indfører systemet er det vigtigt, at du laver et grundkursus for alle dine arbejdere. Sørg for at de alle forstået hvordan de skal bruge systemet fuldt ud og at de føler sig komfortable med altid at stille spørgsmål. Der skal helst gerne være en god kultur på jobbet, hvor det altid er muligt at stille spørgsmål, hvis man er i tvivl om noget.

Derudover er det naturligvis også en god ting at sørge for, at alle nye arbejdere får en grundig forståelse af det system, der benyttes, før de bliver sat i gang med at arbejde. Ellers vil der kunne komme roderi i systemet på længere sigt, fordi de gamle arbejdere efterhånden bliver skiftet ud med nye.

Du kan eventuelt lade nogle af de gamle arbejdere oplærer de nye arbejdere i systemet eller skabe en lille guide, som de nye arbejdere kan støtte sig op af, når de først går i gang med at lære systemet at kende.

Har du hørt om EasyCatalog? Det er et rigtig smart program, som du kan benytte i din virksomhed, hvis du gerne vil have mere styr på tingene og have større organisation i firmaet.

Læs mere om EasyCatalog her, hvordan du anskaffer det, samt andre metoder hvormed du kan rette op på dit firma.

Bedre organisation kræver et organiseret system

Man kan ikke få styr på ens firma medmindre man får styr på organisationen i et firma – og det kræver som regel at man anskaffer dig et ordentligt system, som man kan støtte sig op af.

EasyCatalog er netop sådan et system, som kan hjælpe dig med at holde styr på den interne viden i dit firma, fordeling af arbejdsopgaver og meget mere. Få EasyCatalog integration med Encodes Software

Med EasyCatalog kan du hurtigt få rettet op på dit firma, fordi du får alt den nødvendige viden for at kunne lave arbejdet i dit firma samlet ét sted. Det har den store fordel, at arbejderne altid ved, hvor det er de skal lede for at finde frem til den rette information.

Det kan dog godt tage lidt tid før dine arbejdere faldet ind i rytmen med at bruge dette smarte nye system. Måske det ville være en god ide at sørge for at alle får et grundkursus i hvordan de egentlig bruger EasyCatalog?

Sørg for at alle arbejdere ved hvordan de bruger systemet

Uanset om det er et system fra EasyCatalog eller et helt andet et, du vælger at benytte i dit firma, så er det vigtigt at alle dine arbejdere har en grundig forståelse af, hvordan de rent faktisk skal bruge systemet.

Hvis medarbejderne ikke ved, hvordan de skal bruge det, er det tvivlsomt, at det vil blive særlig succesfuldt. En manglende forståelse for, hvordan systemet egentlig fungerer kan faktisk gøre mere skade end gavn. Det kan ende med, at dine arbejdere bruger dyrebare tid på at lede efter den information, som de har brug for. Eller måske kommer de endda til at bruge systemet helt forkert, hvilket kan skabe forvirringer for andre arbejdere, som bruger systemet korrekt?

Når du først indfører systemet er det vigtigt, at du laver et grundkursus for alle dine arbejdere. Sørg for at de alle forstået hvordan de skal bruge systemet fuldt ud og at de føler sig komfortable med altid at stille spørgsmål. Der skal helst gerne være en god kultur på jobbet, hvor det altid er muligt at stille spørgsmål, hvis man er i tvivl om noget.

Derudover er det naturligvis også en god ting at sørge for, at alle nye arbejdere får en grundig forståelse af det system, der benyttes, før de bliver sat i gang med at arbejde. Ellers vil der kunne komme roderi i systemet på længere sigt, fordi de gamle arbejdere efterhånden bliver skiftet ud med nye.

Du kan eventuelt lade nogle af de gamle arbejdere oplærer de nye arbejdere i systemet eller skabe en lille guide, som de nye arbejdere kan støtte sig op af, når de først går i gang med at lære systemet at kende.